MIS NIET ONZE SCHERPE PRIJZEN - HIER
VERZENDING VANAF 5€ | LEVERTIJD: 2 - 3 WERKDAGEN
✓ PRIJSGARANTIE VOOR 100 DAGEN
Meem kontakt met onz op via Email of Chat 💬

Algemene voorwaarden

Algemene Informatie:

Nimara.nl (Prime Trade ApS)

M.P. Allerups Vej 47b

5220 Odense SØ

Denemarken

 

BTW-nummer: DK 36465980

Contactformulier: hier

Gratis hotline: 0800 4488749

Deze bepalingen gelden voor aankopen binnen Nederland!


§1 Nimara.nl

Nimara.nl streeft ernaar de beste service in de branche te bieden. Alle bestellingen die vóór 12:00 uur worden geplaatst, worden op dezelfde dag verzonden. Dit geldt alleen op werkdagen (maandag-vrijdag, feestdagen uitgezonderd). Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op de volgende maandag verwerkt en bezorgd.


§2 Prijs Garantie

Bij NIMARA.NL willen we ervoor zorgen dat we de beste prijs op de markt hebben en onze klanten de beste deal krijgen. Daarom passen we de prijs aan als u hetzelfde product tegen een lagere prijs bij een andere verkoper vindt.

  • Binnen 14 dagen na het plaatsen van uw bestelling bij ons moet u contact met ons opnemen. Dit geldt ook als u het product via onze webshop heeft gekocht en de prijs daarna is verlaagd. De prijsgarantie kan één keer per bestelling gebruikt worden.
  • De prijs van het product is inclusief levering tot aan de stoeprand. Transport, montage of andere extra diensten zijn niet inbegrepen in de prijsgarantie.
  • De prijsgarantie is niet van toepassing op openingsaanbiedingen of aanbiedingen met een beperkt aantal. Het kan ook niet worden gecombineerd met andere kortingen.
  • Het product moet bij ons en bij andere concurrenten op magazijn zijn.
  • De producten van de concurrenten moeten voldoen aan het Nederlandse recht met betrekking tot garantie, consumentenbescherming, douane en btw.
  • De prijsgarantie is niet van toepassing op veilingen of aanbiedingen waarvoor lidmaatschap vereist is.

Als u twijfelt of uw aanvraag aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u hier contact met ons opnemen.

 

§3 Levering

§ 3.1 Bezoring van Nimara-artikelen is mogelijk vanaf € 5. We streven ernaar om uw bestelling binnen 2-4 werkdagen te leveren. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden vanuit ons centrale magazijn.

Als een van de productgroepen in uw bestelling een vertraagde levertijd heeft, wordt de hele bestelling vanaf dat latere tijdstip verzonden, tenzij u persoonlijk iets anders met ons heeft afgesproken.

§ 3.2 Bij online bestellingen via Nimara.nl kunnen onjuiste informatie over de beschikbaarheid van een product voorkomen. Als een product onverwacht uitverkocht is zonder dat dit op de website wordt vermeld, is Nimara.nl niet verplicht het product te leveren. We zullen u laten weten of uw bestelling moet geannuleerd worden of dat de levertijd slechts vertraagd is.

§ 3.3 Geef altijd uw bestelnummer op wanneer u contact opneemt met Nimara.nl over uw levering, zodat onze klantenservice u sneller kan helpen.

§ 3.4 Bij levering door een transportbedrijf wordt de volledige bestelling verzameld op één pallet. De pallet maakt deel uit van de verpakking om een stabiele en foutloze levering te garanderen. De pallet wordt daarom als onderdeel van de verpakking geaccepteerd. Als de acceptatie wordt geweigerd, wordt dit beschouwd als een herroeping en wordt §5.3 over het retourneren met een transportbedrijf van kracht.

 

 


§4 Betaling

§ 4.1 Op Nimara.nl kunt u uw producten online bestellen en betalen met PayPal, Visa, Visa Electron, MasterCard en Klarna Factuur. Wij brengen geen kosten in rekening aan onze klanten in verband met betaling. Dit geldt niet voor bestellingen die met PayPal worden betaald. Hier wordt de betaling direct na het plaatsen van de bestelling in rekening gebracht.

Het bedrag wordt in euro's afgeschreven. Het bedrag wordt pas na verzending van uw bestelling van uw kaart of rekening afgeschreven.

§ 4.2 Betaling op Nimara.nl gebeurt via een versleutelde verbinding (SSL), zodat uw informatie altijd veilig is.

 

 


§5 Retourrecht,

§ 5.1 Mocht u, tegen alle verwachtingen in, besluiten het product te willen retourneren, dan heeft u 30 dagen retourrecht. Vul zo snel mogelijk ons retourformulier in.

Klik hier en ga naar het retourformulier.

§ 5.1.1 Herroeping

Zodra de bestelling is geplaatst, beginnen we met de voorbereiding van de verzending en het verzenden van de producten. Bij herroeping gelden daarom dezelfde kosten als bij een retourzending.

§ 5.2 Retourzending met GLS

Dit geldt zodra uw bestelling ons centrale magazijn heeft verlaten en onderweg is naar u, zelfs als u de acceptatie van een pakket weigert.

Voor al onze producten die met een pakketdienst kunnen worden verzonden, bieden we geen ophaalservice in het geval van herroeping. In geval van herroeping moet u binnen de herroepingstermijn contact met ons opnemen om uw herroepingsrecht uit te oefenen. Vervolgens ontvangt u van ons de benodigde hoeveelheid vooraf gefrankeerde retourbonnen als Pdf-bestanden om te printen.

U draagt de kosten voor het retourneren van de producten en bent verantwoordelijk in geval van schade tijdens het transport. De kosten bedragen 15 EUR per pakket. Deze kosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij aan u moeten terugbetalen voordat wij de terugbetaling doen. De terugbetaling wordt pas gedaan nadat de producten ons magazijn hebben bereikt.

Als u denkt dat u de retourzending goedkoper kunt krijgen bij een andere pakketdienst, kunt u, na afspraak met ons, de producten ook direkt naar ons bedrijfsadres terugsturen. U bent verplicht ons een trackingnummer voor deze retourzending te verstrekken en de orderbevestiging in het pakket bij te voegen. Wij accepteren geen pakketten die niet bezorgd zijn door de post of die zijn geleverd onder rembours. Wij accepteren geen retouren die niet rechtstreeks naar ons bedrijfsadres zijn gestuurd.

Retouren moeten worden verzonden naar het volgende adres:

Nimarahome.de (Prime Trade ApS)

M.P. Allerups Vej 47b

5220 Odense SØ

Denemarken

U moet de producten die per pakket kunnen worden verzonden onmiddellijk en in elk geval uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop u ons over de herroeping van deze overeenkomst informeert, aan ons retourneren of overhandigen. De termijn is in acht genomen als u de producten vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen verzendt.

§ 5.3 Retournering met een transportbedrijf

Voor al onze producten die met een transportbedrijf moeten worden verzonden, geldt het volgende: we laten deze producten in geval van herroeping door u thuis ophalen door een transportbedrijf. In geval van herroeping moet u binnen de herroepingstermijn contact met ons opnemen om uw herroepingsrecht uit te oefenen. U draagt de directe kosten van het terugsturen van de producten. De kosten voor het ophalen van de producten door een transportbedrijf bedragen 75 EUR. Deze kosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij aan u moeten terugbetalen voordat wij de terugbetaling doen. De terugbetaling wordt pas gedaan nadat de producten ons magazijn hebben bereikt.

§ 5.4 Retourneren van een deel van de aankoop

Als u meerdere producten bij ons heeft gekocht, heeft u de mogelijkheid om één of meerdere delen van de bestelling te retourneren.

§ 5.5 Conditie van de producten bij retournering

U bent aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van de producten die het gevolg is van een andere behandeling dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de producten vast te stellen. Met andere woorden, u mag de producten op dezelfde manier testen als in een meubelwinkel, maar u mag de producten niet in gebruik nemen.

Als de producten bovendien zijn uitgeprobeerd, beschouwen we de producten als gebruikt. Dit betekent dat u bij retournering slechts een deel of geen deel van het aankoopbedrag terugkrijgt, afhankelijk van de handelswaarde van de producten.

We raden u aan de producten in de originele verpakking te retourneren en transparante plakband te gebruiken om de verpakking te sluiten. Het ontbreken van de originele verpakking kan leiden tot een waardevermindering van de producten van maximaal 50%.

§ 5.6 Terugbetaling van het aankoopbedrag

Als u uw aankoop wilt annuleren, krijgt u het betaalde aankoopbedrag terug. De kosten voor het retourneren van de producten zoals vermeld in §5.2 en §5.3 worden niet door ons vergoed. In het geval van waardevermindering waarvoor u aansprakelijk bent, wordt het terug te betalen bedrag verminderd met de omvang van de waardevermindering.

Voor deze terugbetaling gebruiken we dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij u uitdrukkelijk anders heeft ingestemd. We kunnen de terugbetaling inhouden totdat de producten ons magazijn hebben bereikt, tenzij u ons een retourbewijs stuurt als bewijs van de retourzending.

 

 

 

 


§6 Klacht

Als het geleverde product, tegen alle verwachtingen in, moet worden gereclameerd, moet u zo snel mogelijk een klachtenformulier op onze website invullen. Ga hier naar het relevante klachtenformulier.

Als u bij ons als consument winkelt, heeft u recht op 24 maanden garantie. Dit betekent dat u het gereclameerde product ofwel gerepareerd, omgeruild, het geld terug of een korting op de betaalde prijs krijgt, afhankelijk van de specifieke situatie. Dit is afhankelijk van de specifieke situatie. Het is een voorwaarde dat de klacht gerechtvaardigd is en dat de gebreken niet het gevolg zijn van verkeerd gebruik of behandeling van het product of door uw eigen schuld.

Als de klacht gerechtvaardigd is, zijn wij verantwoordelijk voor het herstellen van het gebrek. Als herstel van het gebrek niet gewenst is, wordt het beschouwd als een herroeping en wordt §5 met betrekking tot het retourrecht van kracht.

Voor al onze producten die met een pakketdienst kunnen worden verzonden, bieden we geen ophaalservice in geval van klachten.

Het product moet direct na ontdekking van de schade worden gereclameerd. We behouden ons het recht voor om de verzoeken afzonderlijk te beoordelen en op basis van de beschikbare informatie een beslissing te nemen.

Niet gedekt door het recht op klachten zijn afdrukken in de bekleding bij ontvangst van het product. De afdrukken worden na gebruik van het product vanzelf gecompenseerd en vormen daarom geen basis voor een klacht.

Bij het openen van de verzenddoos is het belangrijk om geen scherpe voorwerpen te gebruiken die sneden in het meubilair kunnen veroorzaken. Schade veroorzaakt door scherpe voorwerpen is ook geen basis voor een klacht.

Wij leveren meubels gemaakt van materialen zoals fluweel, hout en echt leer. Bij deze materialen kunnen er verschillen zijn in kleur, nuance en structuur. Deze verschillen maken deel uit van het uiterlijk van het product en vormen daarom geen basis voor een klacht.

Schade aan delen die na montage van het product niet meer zichtbaar zijn is ook geen basis voor een klacht.

 

 


§7 Transportschade

Als het bestelde product, tegen alle verwachtingen in, bij levering beschadigd is en er dus sprake is van transportschade, moet u de schade binnen 24 uur bij ons melden. U vindt het formulier voor het melden van transportschade hier!

Als u zichtbare schade opmerkt bij de levering door de pakketbezorger of bij het ophalen in de pakketwinkel, moet u de acceptatie weigeren of een voorbehoud maken.

Bij transportschade moet het originele verpakkingsmateriaal worden bewaard en onbeschadigd zijn. Zonder dit kunnen we de zaak niet behandelen en is er geen vorm van vergoeding mogelijk. We zullen uw melding beoordelen en zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 72 uur) met een beslissing komen.


§8 Producten 

§ 8.1 Nimara.nl verkoopt producten van het eigen merk en ook externe merken. Nimara.nl wordt voortdurend bijgewerkt met nieuwe producten.

§ 8.2 Bij aankoop van een cadeaubon is deze 1 jaar geldig vanaf de uitgiftedatum. Bij retournering van een product dat met een cadeaubon is gekocht, wordt de restitutie verstrekt in de vorm van een cadeaubon. Cadeaubonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld.

 


§9 Prijzen

§ 9.1 De prijzen op Nimara.nl zijn vermeld in Euro inclusief btw. Alle prijzen zijn dagprijzen.

§ 9.2 Indien een prijs duidelijk onjuist is en het voor u duidelijk zou moeten zijn dat dit een fout is, is Nimara.nl niet verplicht het betreffende product tegen de verkeerde prijs te leveren.

§ 9.3 Kortingscodes kunnen worden gebruikt bij openingsaanbiedingen, tijdelijke aanbiedingen of aanbiedingen met een beperkt aantal. Het is ook niet mogelijk om verschillende kortingscodes te combineren.


§10 Vertrouwelijkheid bij het winkelen bij Nimara.nl

Om zaken met ons te kunnen doen, hebben we de volgende informatie nodig:

Naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.

We registreren uw informatie en geven deze door zodat uw producten bij u kunnen worden afgeleverd. Persoonsgegevens worden geregistreerd bij Prime Trade ApS (Nimara.nl) en worden vijf jaar bewaard, waarna ze worden verwijderd.

De verwerkingsverantwoordelijke bij Nimara.nl is directeur Rasmus Bjørch Nielsen.

Als u bij Prime Trade ApS (Nimara.nl) bent geregistreerd, heeft u altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. U heeft ook het recht om inzage te krijgen in de op u betrekking hebbende geregistreerde gegevens. Deze rechten zijn vastgelegd in de wet inzake gegevensbescherming. Vragen over gegevensbescherming kunt u hier stellen!


§11 Cookies

Op Nimara.nl accepteert u dat we cookies gebruiken. Een cookie is een klein tekstbestand dat op uw pc wordt opgeslagen. Een cookie leest wat er tijdens uw bezoek aan Nimara.nl gebeurt. Bovendien kan de cookie u herkennen wanneer u de website de volgende keer bezoekt. Tegenwoordig ontvangt uw computer een cookie van elke website die u bezoekt. Maak u dus geen zorgen, het is geen virus of programma. Het is gewoon een klein gegevensbestand.